وکیل تصادفات وکیل دیه تصادف وکیل تصادف جرحی سوبارش

وکیل تصادفات و دیه سوبارش

دعاوی حقوقی بیمه شخص ثالث و دیه تصادفات رانندگی در کنار سایر دعاوی حقوقی مربوط به بیمه، با در برگرفتن بخش بزرگی از پرونده‌های مراجع قضایی، یکی از اصلی‌ترین مشکلات حقوقی مردم را شامل می‌شوند. بسیاری از مردم در حال حاضر درگیر دعوای حقوقی خود با شرکت‌های بیمه بر سر میزان خسارت، غرامت و یا دیه هستند. این واقعیت، بینان‌گذاران سوبارش را بر آن داشت تا با تشکیل یک تیم حقوقی قدرتمند، زمینه ارتباط بین بهترین وکلای حقوقی درزمینه های تخصصی بیمه را فراهم کرده و شرایط حل‌وفصل پرونده‌های حقوقی هم‌وطنان را ایجاد کند. اگر شما هم درگیر یک پرونده حقوقی درزمینهٔ بیمه شخص ثالث و دیه تصادف هستید و به دنبال بهترین وکیل تصادفات و دیه شخص ثالث می‌گردید، گروه وکلای حقوقی سوبارش آماده ارائه خدمات حقوقی به شما در تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز و سایر استانها و شهرها است.

خدمات ارائه‌شده توسط سوبارش

وکیل دیه تصادف کیست؟

وکیل تصادفات یا وکیل دیه، یکی از مهم‌ترین انواع وکیل بیمه محسوب می‌شود. وکیل دیه تصادف به‌صورت تخصصی بر روی وصول دیه آسیب دیدگان تصادفات رانندگی کار می‌کند. بخشنامه‌های متعدد در این حوزه و نبود شفافیت قانونی، کار پرونده‌های تصادفات را سخت و پیچیده می‌کند؛ ازاین‌رو حضور یک وکیل تصادفات متخصص الزامی است تا بیمه‌گذار بتواند دیه خود را تمام و کمال از بیمه وصول کند.

وکیل بیمه ای کیست؟

چرا سوبارش؟

تیم متخصص

سوبارش مجهز به تیمی متخصص از وکلای حقوقی بوده و پرونده حقوقی شما را به بهترین وکیل درزمینهٔ موردنظر می‌سپارد.

ارائه خدمات در سراسر ایران

مهم نیست در تهران، مشهد، اصفهان یا سایر شهرها هستید، سوبارش پرونده حقوقی شما را بدون نیاز به حضور شما به سرانجام می‌رساند.

رزومه قوی

سوبارش، سابقه پیروزی و گرفتن رأی در پرونده‌های متعدد و پیچیده داشته و روزمه ای قوی از حضور در محاکم قضایی دارد.

درباره وکیل دیه تصادفات بیشتر بدانید

حوزه‌های مختلف حقوقی، قوانین، بخشنامه‌ها، آئین‌نامه و درمجموع پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارند. یک وکیل، با وجود اختیارات قانونی برای وکالت در تمامی حوزه‌ها، با توجه به پیچیدگی‌هایی که به آن اشاره شد، تنها می‌تواند در یک یا درنهایت دو سه حوزه محدود و نزدیک به هم تخصص پیدا کند. برخی از وکلا، با علاقه و استعدادی که در خود می‌بینند، حوزه بیمه را برای وکالت انتخاب می‌کنند و بدین ترتیب عنوان غیررسمی «وکیل بیمه‌ای» به آن‌ها اطلاق می‌شود. وکیل بیمه، باوجوداینکه می‌تواند از سوی شرکت‌های بیمه به‌کارگیری شود؛ اما در بیشتر دعاوی حقوقی، وکالت بیمه‌گذاران را قبول کرده و به‌نوعی طرف دعوای شرکت‌های بیمه می‌شود.

وکیل بیمه‌ای، در ضمن داشتن تخصص در امور بیمه، ممکن است در یکی از حوزه‌های بیمه تخصص بیشتری کسب کند. وکیل تصادفات رانندگی یا همان وکیل دیه بیمه شخص ثالث، یکی از مهم‌ترین انواع وکیل بیمه محسوب می‌شود. وکیل بیمه تصادفات به‌صورت تخصصی بر روی وصول دیه آسیب دیدگان تصادفات رانندگی کار می‌کند. بخشنامه‌های متعدد در این حوزه و نبود شفافیت قانونی، کار پرونده‌های تصادفات را سخت و پیچیده می‌کند؛ ازاین‌رو حضور یک وکیل تصادفات متخصص الزامی است تا بیمه‌گذار بتواند دیه خود را تمام و کمال از بیمه وصول کند.

قانون دیه تصادف همان قانون بیمه شخص ثالث است؛ درواقع اگر بخواهیم قانون مشخصی برای قانون دیه تصادف در نظر بگیریم، باید به قانون بیمه شخص ثالث مراجعه کرده و بخش مربوط به تعریف «شخص ثالث» را در این قانون معیار قرار دهیم. همه افرادی که در طبقه شخص ثالث در این قانون هستند، دیه تصادف به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

مشاوره رایگان تصادفات آنلاین سوبارش