وکیل بیمه آتش سوزی مشاوره حقوقی بیمه آتش سوزی سوبارش

وکیل بیمه آتش سوزی سوبارش

دعاوی حقوقی بیمه آتش سوزی، در کنار سایر دعاوی حقوقی بیمه‌ای، با در برگرفتن بخش بزرگی از پرونده‌های مراجع قضایی، یکی از اصلی‌ترین مشکلات حقوقی مردم را شامل می‌شوند. بسیاری از صاحبان صنایع در حال حاضر درگیر دعوای حقوقی خود با سازمان‌های بیمه‌گر و شرکت‌های بیمه هستند. این واقعیت، بینان‌گذاران سوبارش را بر آن داشت تا با تشکیل یک تیم حقوقی قدرتمند، زمینه ارتباط بین بهترین وکلای حقوقی درزمینه‌های تخصصی بیمه آتش سوزی را فراهم کرده و شرایط حل‌وفصل پرونده‌های حقوقی هم‌وطنان را ایجاد کند. اگر شما هم درگیر یک پرونده حقوقی درزمینهٔ بیمه آتش سوزی هستید و به دنبال وکیل بیمه آتش سوزی خوب و خبره می‌گردید، گروه وکلای حقوقی سوبارش آماده ارائه خدمات حقوقی به شما است.

خدمات ارائه‌شده توسط سوبارش

بیمه آتش سوزی چیست؟

بیمه آتش سوزی برای مردم ما یک واژه «غریب و آشنا» است. تقریباً همه می‌دانند چنین بیمه‌ای وجود دارد؛ اما تقریباً هیچ‌کس نمی‌داند بیمه آتش سوزی چیست؟ نکته تأسف‌برانگیز این است که باوجود نرخ بالای حوادث آتش سوزی در ایران، افراد بسیار کمی سراغ خرید بیمه آتش سوزی می‌روند. در این یادداشت با انواع بیمه آتش سوزی آشنا خواهید شد و خواهید دانست که بیمه آتش سوزی چیست.

انواع بیمه آتش سوزی صنعتی چیست؟

چرا سوبارش؟

تیم متخصص

سوبارش مجهز به تیمی متخصص از وکلای حقوقی بوده و پرونده حقوقی شما را به بهترین وکیل درزمینهٔ موردنظر می‌سپارد.

ارائه خدمات در سراسر جهان

مهم نیست در کدام شهر یا کدام کشور هستید، سوبارش پرونده حقوقی شما را بدون نیاز به حضور شما به سرانجام می‌رساند.

رزومه قوی

سوبارش، سابقه پیروزی و گرفتن رأی در پرونده‌های متعدد و پیچیده داشته و روزمه ای قوی از حضور در محاکم قضایی دارد.

درخواست وکیل بیمه آتش سوزی

اگر به دنبال احقاق حق خود از طریق قانون هستید و به دنبال جایی می‌گردید تا مشکل حقوقی شما را به بهترین شکل ممکن حل کند، همین حالا و از طریق این فرم، درخواست مشاوره خود را برای سوبارش ارسال کنید؛ کارشناسان حقوقی سوبارش در اولین فرصت درخواست شما را مطالعه کرده و با شما تماس خواهند گرفت؛ این تازه آغاز راه خواهد بود.

شرایط عمومی بیمه آتش سوزی

آئین‌نامه «شرایط عمومی بیمه آتش سوزی» که در سال ۱۳۶۶ در بیمه مرکزی تصویب‌شده است، قوانینی است که از سوی شرکت‌های بیمه صادرکننده بیمه آتش سوزی لازم‌الاجرا بوده و باید در تمامی این بیمه‌نامه‌های آتش سوزی لحاظ شوند. شرایط عمومی بیمه آتش سوزی، شامل ۳۴ ماده است که در ۳ فصل تدوین شده است. فصل اول به کلیات اختصاص دارد و در آن به تعاریف و اساس بیمه‌نامه‌های آتش سوزی اشاره شده است. فصل دوم در مورد شرایط بیمه‌نامه‌های آتش سوزی است و درواقع مهم‌ترین بخش این آئین‌نامه است. فصل سوم نیز به استثنائات بیمه‌نامه‌های آتش سوزی پرداخته است.

وکیل بیمه آتش سوزی آنلاین سوبارش